Sociologie a aplikované sociální vědy ****************************************************************************************** * 2. kolo výzvy k předkládání žádostí o podporu vědecké a tvůrčí činnosti směřující k rozv v rámci Cooperatio SOAS ****************************************************************************************** For instructions in English see below *========================================================================================= * Kdo se může o podporu ucházet? *========================================================================================= O podporu se mohou ucházet akademičtí pracovníci a pracovnice FHS UK, kteří jsou součástí programu Cooperatio SOAS na FHS UK, a to na základě formuláře [ URL "FHSVEDA-200-version1- cz_coop_soas_2023_form.docx"] žádosti o udělení podpory a příslušných relevantních příloh nakladatelská smlouva, potvrzení o přijetí článku k publikaci, atd.). O podporu se mohou ucházet rovněž studenti a studentky doktorských studijních programů, kt programu Cooperatio SOAS. Studenti a studentky doktorských studijních programů mohou předk o podporu výhradně s písemně vyjádřenou podporou žádosti od jejich školitele či školitelky podpory nebude žádost přijata k projednání. *========================================================================================= * Termíny *========================================================================================= Nejzazším termínem k odevzdání žádosti je 11. 9. 2023. Seznam podpořených záměrů bude zveřejněn nejpozději k 15. 9. 2023. *========================================================================================= * Způsob podání žádosti *========================================================================================= Vyplněné formuláře zasílejte na adresu cooperatio(zavinac)fhs.cuni.cz [ MAIL "cooperatio(zavinac)fhs.cuni.cz"] a do předmětu uveďte "SOAS – 2.kolo". *========================================================================================= * Zdůvodnění žádosti *========================================================================================= Žádosti předkládané v rámci této výzvy jsou zpracovávány prostřednictvím formuláře [ URL " version1-cz_coop_soas_2023_form.docx"] a mají tyto náležitosti: • Stručný popis záměru vedoucího k vytvoření vědeckého či tvůrčího počinu (resp. výsledku) zdůrazněním plánovaného publikačního výstupu, spolu s časovým harmonogramem realizace zá • Charakteristika plánovaného publikačního výstupu s uvedením, v jakém roce a v jakém časo (vydavatelství) publikace vyjde. Publikace jsou preferovaným vědeckým výstupem. • Relevantní přílohy: rukopis práce, jejíž vydání má být podpořeno, příp. smlouva s naklad potvrzení o přijetí článku k publikaci, apod. • Údaje o navrhovateli / navrhovatelce a zapojených pracovníků a pracovnic z řad členů VO Cooperatio. • Stručné a věcné zdůvodnění finančních požadavků. V případě, že váš záměr zahrnuje platbu do zahraničí, věnujte pozornost následujícímu: - Nákup knihy ze zahraničí: PŘIPOČTĚTE 10% ceny knihy (DPH) - Nákup jakéhokoli dalšího zboží ze zahraničí: PŘIPOČTĚTE 21% ceny zboží (DPH) - Vydání knihy v zahraničí: PŘIPOČTĚTE 21% ceny z celkové částky (DPH) - Poplatek za účast na zahraniční konferenci, které se účastníte ONLINE: PŘIPOČTĚTE 21% ce (DPH). Pokud se účastníte konference v zahraničí osobně, není třeba nic připočítávat. Totéž se tý zahraničních ubytovacích zařízeních (např. při účasti na konferenci nebo při ubytování běh terénního výzkumu). *========================================================================================= * Proces posuzování žádostí *========================================================================================= Předložené žádosti posuzuje výbor složený se zástupců a zástupkyň FHS UK v příslušné Radě a vedoucí/ho Katedry aplikovaných sociálních věd. Grémium si vyhrazuje právo požádat o pří žádosti o další relevantní informace. Výbor rozhoduje o schválení/neschválení žádostí k fi případných úpravách navrhovaných rozpočtů. *========================================================================================= * Závěrečná zpráva *========================================================================================= Závěrečnou zprávu je třeba vyplnit v případě, že jste získali podporu pro účast na konfere či terénního výzkumu, v rozsahu cca 0,5 strany. Využití finančních prostředků eviduje Oddě výzkumu [ URL "https://veda.fhs.cuni.cz/FHSVEDA-1.html"] a není třeba je uvádět do závěreč by měla zahrnovat následující body: • Publikační výstup Uveďte: (a) název článku, kapitoly apod., a ve kterém odborném periodiku/vydavatelství vyjde/vyš (b) stav, např. odesláno do recenzního řízení (datum), přijato do recenzního ř. (datum), uvádějte do OBD. • Dosažené výstupy jiné než publikace Popište, co je relevantní (např. data, transkripty apod.): kolik, jak přispějí k publika nebo jinému relevantnímu výsledku v budoucnu apod. • Přínos účasti na konferenci / workshopu pro Vaše studium a vědeckou práci na FHS, např. kontaktů (s kým?), výhled na případnou další spolupráci (jakou, s kým?). • Změny oproti slíbenému výstupu (zdůvodněte). V případě prezentování příspěvku (či publikačního výstupu) prosíme také o jeho zaslání jak závěrečné zprávy, nebo funkční odkaz. Závěrečnou zprávu zasílejte na adresu tajemnice Katedry sociologie: barbora.benešovská@fhs "mailto:barbora.benešovská@fhs.cuni.cz"] . nejpozději do 5. 1. 2024, nebo vyplňte do onlin který chystáme (prosím sledujte stránky Katedry sociologie [ URL "https://fhs.cuni.cz/FHS- ****************************************************************************************** * 2nd round of the call for applications for support of scientific and creative activities scientific disciplines within the Cooperatio SOAS ****************************************************************************************** *========================================================================================= * Who can apply for support? *========================================================================================= Academic staff of FHS UK who are part of the Cooperatio SOAS program at FHS UK can apply f on the application form [ URL "FHSVEDA-200-version1-en_coop_soas_2023_form.docx"] and rele (manuscript, publishing contract, confirmation of acceptance of the article for publicatio Ph.D. students in the Cooperatio SOAS program can also apply for support. Ph.D. students m applications only with written approval from their supervisor! Without this support, the a not be accepted for consideration. *========================================================================================= * Terms *========================================================================================= Deadline for submitting the last application is 11th of September 2023. The list of supported intentions for the 1st round of the call will be published no later September 2023. *========================================================================================= * Application method *========================================================================================= Please send the completed form [ URL "FHSVEDA-200-version1-en_coop_soas_2023_form.docx"] t cooperatio(zavinac)fhs.cuni.cz [ MAIL "cooperatio(zavinac)fhs.cuni.cz"] and state "SOAS - subject. *========================================================================================= * Grounds for the request *========================================================================================= Applications submitted under this call are processed through the form [ URL "FHSVEDA-200-v en_coop_soas_2023_form.docx"] and have the following requirements: • A brief description of the plan leading to the creation of scientific or research work ( emphasizing the planned publication output, together with a schedule for the plan's impl • Characteristics of the planned publication output with an indication of the year and whi (publishing house) the publication will be published. Publications are the preferred sci • Relevant appendices: manuscript of the work whose publication is to be supported, or con publisher, confirmation of acceptance of the article for publication, etc. • Details of the proposer and the staff involved from among the members of the Cooperatio • Brief and factual justification of financial requirements. If your application involves payment (purchase) from abroad, please note the following: - Purchasing a book from abroad: ADD 10% of the book price (VAT) - Purchase of any other goods except books from abroad: ADD 21% of the price of the goods - Publishing a book abroad: ADD 21% of the total price (VAT) - Fee for ONLINE attending a foreign conference: ADD 21% of the price of the fee (VAT). If you are attending a conference abroad in person, you don´t have to add VAT. The same ap stays in accommodation abroad (e.g. when attending a conference or staying during a field *========================================================================================= * Application assessment process *========================================================================================= A board assesses the submitted applications, including representatives of FHS UK in the re SOAS Council, Head of the Department of Sociology, and Head of the Department of Applied S The board reserves the right to request any additional relevant information. The board dec approval/disapproval of funding applications and any adjustments to the proposed budgets. *========================================================================================= * Final report *========================================================================================= A final report of approximately 0.5 pages is required if you have received support to atte workshop or field research. The use of funds is recorded by the Research and Science Depar not need to be included in the final report. The report should include the following point • Publication output Please specify: (a) the title of the article, chapter, etc., and in which professional periodical/publis appear/published, (b) status, e.g., sent for peer review (date), accepted for peer review (date), etc. Rep in the OBD. • Outputs achieved other than publications Describe what is relevant (e.g. data, transcripts, etc.): how much, how they will contri publication outcome or other relevant future outcome, etc. • Benefits of participation in the conference/workshop for your studies and scientific wor networking (with whom?), prospects for possible further collaboration (what, with whom?) • Changes from the promised output (please justify). In case of presenting a paper (or publication output), please also send it as an attachmen report or as a functional link. Please send the final report to the Secretary of the Department of Sociology:barbora.beneš [ URL "mailto:barbora.benešovská@fhs.cuni.cz"] . no later than January 5th, 2024, or fill online form we are preparing (please keep an eye on the Department of Sociology website [ fhs.cuni.cz/FHSENG-1074.html"] ). Formulář žádosti [ URL "FHSVEDA-200-version1-cz_coop_soas_2023_form.docx"] (CZ) Application Form [ URL "FHSVEDA-200-version1-en_coop_soas_2023_form.docx"] (ENG)